perjantai 4. huhtikuuta 2014

Mainoksien ja trendien orja?

Myönnän olevani mainosten orja. Hyvin helposti sytyn uutuustuotteisiin ja kokeilen niitä sen yhden kerran ja en hanki toiste. Sama koskee näköjään myös treenivaatteita. Ja jos jotain mainostetaan paljon on ne ainakin vaatteissa trendien huipulla sillä hetkellä. 

Olen hankkinut mm. Zeropointin kompressiosäärystimet siksi, että niitä olen nähnyt mainostettavan ja yksi jos toinen oli sellaiset hankkineet. Myönnän, olen matkiapina. ;) Mut niiden ostamiseen olen ollut todella tyytyväinen. En kuitenkaan käytä niitä treeneissä, vaan töissä. Pitkän työpäivän jälkeen ei ole pohkeet kipeät ja jalat levottomat, kun ne on muistanut laittaa jalkaansa. :) 

Superfoodit olivat oman aikansa villitys meikäläisen elämässä. Tuli hankittua yhtä sun toista, mutta ainoastaan käyttökelpoisiksi totesin goji- ja mulperimarjat. Ne olivat kaikista kokeilistani tuotteista oikeasti hyvin makuisia. Niin ja toki olen nyt oikeastaan päivittäin käyttänyt CoCoVin Marjaisa -jauhetta ja se on oikeasti hyvää rahkan seassa. :) 

Kuuminta håttista on nyt se paljon puhutut Six Deuce -housut. Olin sitä mieltä, että en todellakaan sellaisia hommaa!! Ja kuinkas sitten kävikään? Laitoin kuvan mukaiset pöksyt tänään tilaukseen. Olen lukenut, että ne ei ole mitään erityisen kestävää matskua, mutta moni kehuu niiden tuntuvan päällä todella hyvältä. Noh, ensi viikolla paketti tulee. Voinen sitten jakaa myös omat mielipiteeni ko. housuista. :)

Tuollaiset tuli tilattua.
Ja tämä fitnessvillitys. Kai olen mennyt siihenkin mukaan?? En tarkoituksella, miunhan piti vain kohottaa kuntoa ja pudottaa painoa niin, että olisin nopeampi ja ketterämpi agilityradalla. Olen nyt kuitenkin hurahtanut tähän fitnesshommaan täysillä. Valmentajaa en sentään ole vielä hommannut. :D Enkä kisasuunnitelmia tehnyt. :D Salilla piti käydä vain kolme kertaa viikossa, mutta nyt huomaan merkkaavani treenejä 3-5 päivälle viikossa. Olen jopa huomannut miettiväni aamutreenejä ennen pitkään päivään menoa! Ja työvuoro alkaa klo. 8! Toteutus on sitten asia erikseen. :D Ja niihin aamuaerobisiin en ole edelleenkään hurahtanut. :D Ja ne selfiet.. Onhan ne kieltämättä ärsyttäviä, mutta niihin jää koukkuun. :D Niistä saa kuulla jonkin verran kuittailua varsinkin töissä, mutta kuinka ollakkaan arvon kolleegat on yksi jos toinenkin "innostunut" napsimaan niitä myös. :D 
Hissiselfie. Oisinko todella niin reipas, että kävisin treenaamassa ennen töihin menoa?!?

Tän viikon treeneistä ei ole tähän hätään suurta kerrottavaa. Tiistai-iltana kävin tekemässä olkapäät. Pystypunnerruksessa liikkui ne 15 kg:n kässärit ja ei ollut edes varmistajaa mukana. Lisäksi punnerruksia laitteessa ja smithissä höystettynä vipunostoilla eri suuntiin. Etuolkapäille uutena suosikkina "ratin kääntö", eli levypaino kätösiin ja rattia kääntämään. POLTTAA!!! 
Lopputuloksena mukava pumppi olkapäihin ja hyvä mieli. =) Tuli testattua myös eaa-juoma ja sen maku yllätti positiivisesti. :)


Tää viikko on ollut hyvä myös koiraharrastuksia ajatellen. Olen käynyt yhteensä kolme kertaa hallilla treenaamassa agilityä! Huima parannut edellisiin viikkoihin. :) Pääsiäisenä olisi tarkoitus kisata Uun kanssa ja näyttelyitä on myös hyvin suunnitelmissa lähi kuukausille. Pelkkä ajatus agilitykisoista ja miut jännittämään. :D Ai miten niin huonot kisahermot?? Varsinkin kun tietää oman koiran "ongelma". Se jännittää, että karkaako U ratatyöntekijöiden luo vai pysyykö se hallinnassa radalla.

Onnistuneista treeneistä ajamassa kotiin.
 

Väsynyt U

PusuManu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti